Dodano v košarico

Politika pošiljanja

Zadovoljstvo strank je bilo vedno naša največja prednostna naloga. Naš primarni cilj je zagotoviti, da so pošiljke strankam dostavljene varno in v predvidenem časovnem intervalu.

Naša ekipa pozorno spremlja vse pakete od odpreme do njihove uspešne dostave strankam. Upamo, da bomo z vsakim dostavljenim naročilom zgradili zaupanje in pričarali nasmehe na obraz naših strank.

Postopek pošiljanja

Izdelek/-e prodajalec odpošlje v naše skladišče. Izdelke nato temeljito pregledamo v našem skladišču, preden jih odpošljemo našim strankam. Te pošiljke pravočasno dostavimo s pomočjo kurirskih služb tretjih oseb, ki v našem imenu dostavijo naročila strankam.

Možnosti pošiljanja:

Ko oddate naročilo, lahko na blagajni izberete možnosti dostave. Okvirni datum, naveden v opisu izdelka, pomembno vpliva na čas prevoza pošiljke.

Poštnina:

Skupni stroški pošiljanja se izračunajo na strani za dokončanje nakupa. Stroški pošiljanja se razlikujejo glede na težo in velikost izdelka ter izbrano možnost pošiljanja. Stroški pošiljanja se spremenijo z vsakim dodatnim artiklom, ki je dodan v vaš voziček. Stranke lahko prihranijo več pri pošiljanju, če povečajo velikost košarice, namesto da naročajo posamezne izdelke.

Pomembne točke, ki jih morate upoštevati za dostavo:

Natančno se seznanite z naslednjimi indeksi:

  1. Omejitve pakiranja:

    V skladu z normami in standardi mednarodne letalske organizacije za izdelke, ki vsebujejo vnetljive tekočine, stisnjene pline, tekoče pline, oksidante in vnetljive trdne snovi, veljajo omejitve pakiranja glede na njihovo prostornino. Vaše naročilo bo dostavljeno v več paketih, če bodo vsebovali tak/-e izdelek/-e.

  2. Pošiljke, obtičale na carini:

    Pri vsakem nakupu, ki ga stranka opravi prek spletnega mesta Ubuy, je prejemnik v ciljni državi v vseh primerih "evidentirani uvoznik" in mora upoštevati vse zakone in predpise omenjene ciljne države za izdelek/-e, kupljen/-e prek spletnega mesta Ubuy.

    Za postopek carinjenja običajno poskrbi kurirska služba. V primeru, da je pošiljka zadržana v postopkih carinjenja zaradi manjkajočih ali manjkajočih ustreznih papirjev/dokumentov/deklaracije/ vladnega dovoljenja ali potrdil, ki jih zahteva 'evidentirani uvoznik':

    • Če 'evidentirani uvoznik' ne zagotovi zahtevanih dokumentov in papirologije carinskim organom in posledično carina zapleni izdelek(-e), Ubuy ne bo vrnil kupnine. Zato močno priporočamo, da se vnaprej pripravite in predložite ustrezne dokumente, ko to zahtevajo carinski organi.
    • Če se pošiljka vrne v naše skladišče v primeru manjkajočih/odsotnih papirjev itd. Kupec bo povračilo dobil šele po odbitku stroškov povratnega pošiljanja od nakupne cene izdelka. Stroški pošiljanja in carine ne bodo vključeni v povračilo.
  3. Nedostavljive pošiljke/vrnjena zavrnjena pošiljka.

    Ko carinski organi odobrijo pošiljko, bo zadevna kurirska služba stopila v stik s stranko in se dogovorila za dostavo naročila:

    V primeru, da se stranka ne odzove, noče sprejeti dostave ali zavrne plačilo veljavnih dajatev in davkov, ki jih dolguje prevozniku ob dostavi. Pošiljka bo vrnjena v državo izvora.

    The customer may file a refund claim for the above cases. If the shipment is eligible for a refund per Ubuy Return Policy then the Shipping, Custom and other charges (Tax, Gateway charges etc) will not be included in the refund. The Restocking Fee, Customs VAT(If Applicable) will also be deducted from the total price of goods affected in the shipment.

    Če pošiljka ni vrnjena ali izdeleka/-ov ni mogoče vrniti, stranka ni upravičena do vračila.

  4. Prepovedani predmeti in predmeti z omejitvijo uvoza v ciljni državi:

    Ubuy si prizadeva biti skladen z zakoni in zagotavlja, da izdelek/-i izpolnjuje/-jo regulativne in varnostne zahteve v zadevnih državah. Vendar pa vsi izdelki, navedeni na spletnem mestu Ubuy, morda niso na voljo za nakup v vaši ciljni državi. Ubuy ne daje nobenih obljub ali jamstev glede razpoložljivosti katerega/-ih koli izdelka/-ov, navedenega/-ih na spletnem mestu, v ciljni državi stranke.

    Za vse izdelke, kupljene na spletnem mestu Ubuy, vedno veljajo vsi izvozni, trgovinski in tarifni predpisi v pristojnosti zadevne države. Ker je na naši spletni strani/aplikaciji na voljo na milijone izdelkov, je težko izločiti tiste, ki jih ni mogoče poslati zaradi carinskih predpisov in postopkov v posamezni državi.

    Stranka, ki kupi izdelek/-e prek spletne strani Ubuy in/ali prejemnik izdelka/-ov v ciljni državi mora v celoti zagotoviti, da je izdelek/-e mogoče zakonito uvoziti v ciljno državo, saj Ubuy. in njegove podružnice ne dajejo nobenih zagotovil ali kakršnih koli obljub v zvezi z zakonitostjo uvoza katerega/-ih koli izdelka/-ov, kupljenega/-ih na spletnem mestu Ubuy, v državo na svetu. Če so naročeni izdelki omejeni ali prepovedani in jih carinski organi v ciljni državi ne odobrijo, stranka ni upravičena do vračila.

Razlogi za zamudo:

Predvideno obdobje dostave, ki ga zagotavlja Ubuy, odraža najbolj standardno dostavo. Vendar je lahko za nekatera naročila občasno daljši čas prevoza zaradi:

  • Bad weather Slabega vremena
  • Flight delays Zamude leta
  • National holidays or FestivalsDržavnih praznikov ali festivalov
  • Customs clearance procedures Postopkov carinjenja
  • Natural CalamitiesNaravne nesreče
  • Massive Breakout of Disease Velikega izbruha bolezni.
  • Other unforeseen circumstances Drugih nepredvidenih okoliščin

Sledenje pošiljki:

Vsem pošiljkam je mogoče slediti z uporabo ID številke naročila na naši strani za sledenje. Možnost sledenja naročilu najdete na dnu naše spletne strani. Uporabniki aplikacije si lahko ogledajo možnost »Sledi naročilu«, ko kliknejo ikono menija v zgornjem levem delu aplikacije. Uporabnik lahko klikne na "moja naročila" in enostavno sledi pošiljki.

Za nadaljnjo pomoč se obrnite na našo skupino za podporo.